Викладання української мови як іноземної: принципи оптимізації та інновації
У статті розглянуто й проаналізовано принципи оптимізації процесу навчання іноземних студентів української мови, а також визначено ефективні інноваційні методологічні підходи та інструментальні засоби, що можуть бути використані при викладанні дисципліни. Запропоновано досвід застосування нових і...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2013 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92568 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Викладання української мови як іноземної: принципи оптимізації та інновації / Т.А. Касьяненко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 7-10. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто й проаналізовано принципи оптимізації процесу навчання іноземних
студентів української мови, а також визначено ефективні інноваційні методологічні підходи та
інструментальні засоби, що можуть бути використані при викладанні дисципліни. Запропоновано
досвід застосування нових інформаційних технологій, телекомунікаційних засобів. Зазначено, що
мультимедійний підхід до навчання української мови як іноземної забезпечує комплексне навчання
основних видів мовленнєвої діяльності. |
---|