Викладання української мови як іноземної: принципи оптимізації та інновації

У статті розглянуто й проаналізовано принципи оптимізації процесу навчання іноземних студентів української мови, а також визначено ефективні інноваційні методологічні підходи та інструментальні засоби, що можуть бути використані при викладанні дисципліни. Запропоновано досвід застосування нових і...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автор: Касьяненко, Т.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92568
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Викладання української мови як іноземної: принципи оптимізації та інновації / Т.А. Касьяненко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 7-10. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто й проаналізовано принципи оптимізації процесу навчання іноземних студентів української мови, а також визначено ефективні інноваційні методологічні підходи та інструментальні засоби, що можуть бути використані при викладанні дисципліни. Запропоновано досвід застосування нових інформаційних технологій, телекомунікаційних засобів. Зазначено, що мультимедійний підхід до навчання української мови як іноземної забезпечує комплексне навчання основних видів мовленнєвої діяльності.