Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів
Досліджено демографічні, соціальні, а також економічні чинники розвитку системи безперервної освіти. Розглянуто сукупність функцій освіти впродовж життя (розвитку, компенсації, адаптації, інтеграції, ре соціалізації), її форми і компоненти. Висвітлено проблеми інвестування у безперервну освіту та...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92693 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів / В.М. Крикунова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 80-84. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-92693 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-926932016-01-22T03:02:12Z Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів Крикунова, В.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Досліджено демографічні, соціальні, а також економічні чинники розвитку системи безперервної освіти. Розглянуто сукупність функцій освіти впродовж життя (розвитку, компенсації, адаптації, інтеграції, ре соціалізації), її форми і компоненти. Висвітлено проблеми інвестування у безперервну освіту та вплив навчання дорослих на економічний розвиток на мікро– та макрорівні. Исследуются демографические, социальные и экономические факторы формирования системы образования в течение жизни. Рассматриваются ее функции, формы и компоненты. Отражены проблемы инвестирования в непрерывное образование и влияние обучения взрослых на экономическое развитие на микро– и макроуровне. The article is focused on the factors of forming of life long education’s system. The paper deals with demographics (aging population), social (diversification of leisure), and economic factors of development of continuing education. Particular attention is given to innovation component of economic factors, which leads to constant need for upgrading knowledge and skills, and improving professional and personal competencies. Lifelong learning is defined as learning that takes place during the whole life of the individual; as the process that caused by rapid change in social and economic conditions that impose new requirements for training, competencies and personal qualities of human resources. Accordingly, the functions of lifelong education (development, compensation, adaptation, integration, resocialization) reflects its economic and social orientation. Its forms and components are examined as well. The problems of investing in continuing education and adult learning impact on economic development at the micro and macro level are reflected. 2014 Article Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів / В.М. Крикунова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 80-84. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92693 330.101:338.242 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Крикунова, В.М. Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів Культура народов Причерноморья |
description |
Досліджено демографічні, соціальні, а також економічні чинники розвитку системи
безперервної освіти. Розглянуто сукупність функцій освіти впродовж життя (розвитку, компенсації,
адаптації, інтеграції, ре соціалізації), її форми і компоненти. Висвітлено проблеми інвестування у
безперервну освіту та вплив навчання дорослих на економічний розвиток на мікро– та макрорівні. |
format |
Article |
author |
Крикунова, В.М. |
author_facet |
Крикунова, В.М. |
author_sort |
Крикунова, В.М. |
title |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
title_short |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
title_full |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
title_fullStr |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
title_full_unstemmed |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
title_sort |
функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92693 |
citation_txt |
Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів / В.М. Крикунова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 80-84. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT krikunovavm funkcííosvítivprodovžžittâvsistemíupravlínnârozvitkomlûdsʹkihresursív |
first_indexed |
2023-10-18T19:47:02Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:47:02Z |
_version_ |
1796147901755293696 |