Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені питання щодо можливост...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92709 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи / О.А. Розкошна, Ф.І. Ушкалова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 23-27. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості
комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації
комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені
питання щодо можливостей інтеграції корпоративної стратегії розвитку банку і комунікаційної
політики, складовими якої мають бути різні комунікаційні інструменти: реклама, особисті продажі,
прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR–послуги, інформаційні комунікації, вибір яких залежатиме
від стратегічних напрямів діяльності фінансово-кредитної установи, і які обумовлюватимуть
прискорення просування банківських продуктів на фінансовому ринку. |
---|