Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи

В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені питання щодо можливост...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Розкошна, О.А., Ушкалова, Ф.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92709
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи / О.А. Розкошна, Ф.І. Ушкалова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 23-27. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92709
record_format dspace
spelling irk-123456789-927092016-01-22T03:03:14Z Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи Розкошна, О.А. Ушкалова, Ф.І. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені питання щодо можливостей інтеграції корпоративної стратегії розвитку банку і комунікаційної політики, складовими якої мають бути різні комунікаційні інструменти: реклама, особисті продажі, прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR–послуги, інформаційні комунікації, вибір яких залежатиме від стратегічних напрямів діяльності фінансово-кредитної установи, і які обумовлюватимуть прискорення просування банківських продуктів на фінансовому ринку. В статье освещенная актуальность формирования такой системы менеджмента, которая бы оказывала содействие комплексному использованию разнообразных коммуникационных инструментов для успешной реализации коммуникационной политики банка в направлении завоевания благосклонности клиентской аудитории. Исследованы вопросы относительно возможностей интеграции корпоративной стратегии развития банка и коммуникационной политики, составляющими которой должны быть разные коммуникационные инструменты: реклама, личные продажи, прямой маркетинг, стимулирование сбыта, PR–услуги, информационные коммуникации, в зависимости от тех стратегических направлений деятельности, которые определила финансово-кредитная институция, и которые будут обуславливать ускорение продвижения банковских продуктов на финансовом рынке. The article illuminated urgency of formation of such a system of management which would be assisted integrated use of a variety of communication tools for successful implementation of the communication policy of the bank in the direction of the client gains the favor of the audience. The problems regarding the possibilities of integrating corporate development strategy and communication policy , which components should be different communication tools : advertising, personal selling , direct marketing , sales promotion , PRservices, information communication , depending on the strategic directions of those who identified financial - credit institution , and which will condition the acceleration promote banking products in the financial market 2014 Article Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи / О.А. Розкошна, Ф.І. Ушкалова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 23-27. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92709 659:664.3 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Розкошна, О.А.
Ушкалова, Ф.І.
Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
Культура народов Причерноморья
description В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені питання щодо можливостей інтеграції корпоративної стратегії розвитку банку і комунікаційної політики, складовими якої мають бути різні комунікаційні інструменти: реклама, особисті продажі, прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR–послуги, інформаційні комунікації, вибір яких залежатиме від стратегічних напрямів діяльності фінансово-кредитної установи, і які обумовлюватимуть прискорення просування банківських продуктів на фінансовому ринку.
format Article
author Розкошна, О.А.
Ушкалова, Ф.І.
author_facet Розкошна, О.А.
Ушкалова, Ф.І.
author_sort Розкошна, О.А.
title Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
title_short Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
title_full Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
title_fullStr Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
title_full_unstemmed Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
title_sort вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2014
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92709
citation_txt Вплив системи менеджменту на ефективність реалізації комунікаційної політики банківської установи / О.А. Розкошна, Ф.І. Ушкалова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 23-27. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT rozkošnaoa vplivsistemimenedžmentunaefektivnístʹrealízacííkomuníkacíjnoípolítikibankívsʹkoíustanovi
AT uškalovafí vplivsistemimenedžmentunaefektivnístʹrealízacííkomuníkacíjnoípolítikibankívsʹkoíustanovi
first_indexed 2023-10-18T19:47:04Z
last_indexed 2023-10-18T19:47:04Z
_version_ 1796147903468666880