Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
У статті обґрунтовано важливість формалізації місії підприємства як основи ефективного стратегічного управління ним. На основі проведеного критичного аналізу змісту заявлених місій багатьох вітчизняних та зарубіжних підприємств, а також за результатами узагальнення поглядів теоретиків та практикі...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92739 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 172-174. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті обґрунтовано важливість формалізації місії підприємства як основи ефективного
стратегічного управління ним. На основі проведеного критичного аналізу змісту заявлених місій
багатьох вітчизняних та зарубіжних підприємств, а також за результатами узагальнення поглядів
теоретиків та практиків було виявлено основні вимоги до формулювання місії підприємства, а тим
самим, узагальнено головні критерії стратегічно успішного формулювання місії підприємства. Позиція
автора полягає в тому, що місія не є обов’язковою умовою організації діяльності підприємства, але вона
є необхідною за умов, коли управління підприємством організоване за принципами стратегічного. |
---|