Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління

У статті обґрунтовано важливість формалізації місії підприємства як основи ефективного стратегічного управління ним. На основі проведеного критичного аналізу змісту заявлених місій багатьох вітчизняних та зарубіжних підприємств, а також за результатами узагальнення поглядів теоретиків та практикі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Могилова, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92739
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 172-174. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92739
record_format dspace
spelling irk-123456789-927392016-01-22T03:03:27Z Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління Могилова, А.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті обґрунтовано важливість формалізації місії підприємства як основи ефективного стратегічного управління ним. На основі проведеного критичного аналізу змісту заявлених місій багатьох вітчизняних та зарубіжних підприємств, а також за результатами узагальнення поглядів теоретиків та практиків було виявлено основні вимоги до формулювання місії підприємства, а тим самим, узагальнено головні критерії стратегічно успішного формулювання місії підприємства. Позиція автора полягає в тому, що місія не є обов’язковою умовою організації діяльності підприємства, але вона є необхідною за умов, коли управління підприємством організоване за принципами стратегічного. В статье обоснована важность формализации миссии предприятия как основы эффективного стратегического управления им. На основе проведенного критического анализа заявленных миссий отечественных и зарубежных предприятий, а также в результате обобщения взглядов теоретиков и практиков были выявлены основные требования к формулированию миссии предприятия, а тем самым, обобщены главные критерии стратегически успешного формулирования миссии предприятия. Позиция автора состоит в том, что миссия не является обязательным условием организации деятельности предприятия, но она есть необходимым условием в случае, когда управление предприятием организовано согласно принципам стратегического. The process of developing and formalizing the business strategy should be based on its approved mission, because then any strategy to facilitate the implementation of the existing mission of the enterprise , which is one of the tasks of top management company and one of the key components of effective strategic management. Mission statement helps to more clearly understand the environment in which the company operates, and thus further - to develop and adopt it to implement the proposals and developments that will help to achieve the leading position in this environment. The paper developed the idea that the concept of gradual change management of production- oriented and socially- oriented transition often to personalize business led change in approach to the mission statement. Based on the critical analysis of the content of the stated missions of many domestic and foreign enterprises and the results of synthesis of views theorists and practitioners were found key requirements for enterprise mission statement, and thus summarizes the main criteria for successful strategic mission statement of the enterprise. The author's position is that the mission is not a prerequisite of the enterprise, but it is necessary in a situation where management is organized according to the principles of strategic. 2013 Article Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 172-174. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92739 658.5.011 : 330.1 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Могилова, А.Ю.
Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
Культура народов Причерноморья
description У статті обґрунтовано важливість формалізації місії підприємства як основи ефективного стратегічного управління ним. На основі проведеного критичного аналізу змісту заявлених місій багатьох вітчизняних та зарубіжних підприємств, а також за результатами узагальнення поглядів теоретиків та практиків було виявлено основні вимоги до формулювання місії підприємства, а тим самим, узагальнено головні критерії стратегічно успішного формулювання місії підприємства. Позиція автора полягає в тому, що місія не є обов’язковою умовою організації діяльності підприємства, але вона є необхідною за умов, коли управління підприємством організоване за принципами стратегічного.
format Article
author Могилова, А.Ю.
author_facet Могилова, А.Ю.
author_sort Могилова, А.Ю.
title Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
title_short Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
title_full Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
title_fullStr Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
title_full_unstemmed Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
title_sort місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92739
citation_txt Місія підприємства – основа ефективного стратегічного управління / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 172-174. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT mogilovaaû mísíâpídpriêmstvaosnovaefektivnogostrategíčnogoupravlínnâ
first_indexed 2023-10-18T19:47:08Z
last_indexed 2023-10-18T19:47:08Z
_version_ 1796147907423895552