Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу
У статті актуалізовано питання системоутворюючого підходу до впровадження концепції внутрішнього маркетингу в діяльність підприємств сфери послуг та сервісу. З’ясовано сутність поняття «система», проаналізовано існуючі підходи до побудови маркетингової системи взагалі та системи внутрішнього марк...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92777 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 218-221. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті актуалізовано питання системоутворюючого підходу до впровадження концепції
внутрішнього маркетингу в діяльність підприємств сфери послуг та сервісу. З’ясовано сутність
поняття «система», проаналізовано існуючі підходи до побудови маркетингової системи взагалі та
системи внутрішнього маркетингу зокрема. Визначено чинники впливу на ринкову поведінку споживача
послуг в системі внутрішнього маркетингу та запропоновано механізм комплексного дослідження
процесу їх взаємозв’язку і взаємовпливу. |
---|