Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу
У статті актуалізовано питання системоутворюючого підходу до впровадження концепції внутрішнього маркетингу в діяльність підприємств сфери послуг та сервісу. З’ясовано сутність поняття «система», проаналізовано існуючі підходи до побудови маркетингової системи взагалі та системи внутрішнього марк...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Сагайдак, М.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92777 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Система внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг та сервісу / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 257. — С. 218-221. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством
за авторством: Сагайдак, М.П.
Опубліковано: (2013) -
Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу
за авторством: Мацеєва, Н.В., та інші
Опубліковано: (2013) -
Комплексна оцінка рівня фінансової стійкості підприємства сфери послуг
за авторством: Катречко, М.О., та інші
Опубліковано: (2007) -
Oсобливості використання маркетингу в діяльності туристських підприємств
за авторством: Лозова, О.А.
Опубліковано: (2013) -
Організаційно-економічні передумови та особливості формування сфери фінансових послуг в економічній системі
за авторством: Максимець, О.А.
Опубліковано: (2011)