Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду
В статье рассмотрена сущность интегрированной маркетинговой системы коммуникаций, а также определена необходимость ее использования в процессе формирования и продвижения туристического бренда. На основании полученных результатов разработана модель интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК)...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92808 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду / В.В. Костинець // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 40-43. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-92808 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-928082016-01-23T03:02:37Z Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду Костинець, В.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье рассмотрена сущность интегрированной маркетинговой системы коммуникаций, а также определена необходимость ее использования в процессе формирования и продвижения туристического бренда. На основании полученных результатов разработана модель интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) развития бренда и определены современные подходы к ее использованию в обеспечении туристического бренда. Установлена роль использования системы интегрированных маркетинговых коммуникаций в усилении конкурентных позиций и преимуществ бренда туристической дестинации. У статті розглянуто сутність інтегрованої маркетингової системи комунікацій, а також визначено необхідність її використання у процесі формування та просування туристичного бренду. На підставі отриманих результатів розроблено модель інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) розвитку бренду та визначено сучасні підходи до її використання в забезпеченні туристичного бренду. Встановлено роль використання системи інтегрованих маркетингових комунікацій у посиленні конкурентних позицій і переваг бренду туристичної дестинації. The article describes the essence of integrated marketing communications systems, as well as determined the need for use in the process of developing and promoting tourism brand. The study had the following objectives: define the concept of integrated marketing communications, establish the need for integrated marketing communications in the formation and promotion of tourism brand, develop a model of integrated marketing communications formation and promotion of tourism brand, identify key elements of the formation and promotion of tourism destination brand with an integrated marketing communications, determine the result of the formation and development of the tourism brand under the influence of integrated marketing communications. Based on these results was developed a model of integrated marketing communications (IMC), which includes the following elements: unique brand positioning in the tourism market set to promote tourism brand, optimize complex marketing communications. In the article was identifies current approaches to use in providing tourism brand. The role of the use of integrated marketing communications to improve their competitiveness and brand advantages tourist destination was installed, particularly, IMC transmit information about the brand to create attractive tourism product, the use of the IMC allows to create a model of strategic dialogue between the creators of tourist brand and its consumers directly, IMC - the process of managing the full range of communications, using the IMC formed the communication potential of the brand, IMC integrated and coordinated the formation of the system to maximize economic and social benefits for the implementation of brand program. 2013 Article Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду / В.В. Костинець // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 40-43. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92808 338.012 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Костинець, В.В. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду Культура народов Причерноморья |
description |
В статье рассмотрена сущность интегрированной маркетинговой системы
коммуникаций, а также определена необходимость ее использования в процессе формирования и
продвижения туристического бренда. На основании полученных результатов разработана модель
интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) развития бренда и определены современные
подходы к ее использованию в обеспечении туристического бренда. Установлена роль использования
системы интегрированных маркетинговых коммуникаций в усилении конкурентных позиций и
преимуществ бренда туристической дестинации. |
format |
Article |
author |
Костинець, В.В. |
author_facet |
Костинець, В.В. |
author_sort |
Костинець, В.В. |
title |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
title_short |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
title_full |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
title_fullStr |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
title_full_unstemmed |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
title_sort |
використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92808 |
citation_txt |
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду / В.В. Костинець // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 40-43. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT kostinecʹvv vikoristannâíntegrovanihmarketingovihkomuníkacíjvzabezpečenníturističnogobrendu |
first_indexed |
2023-10-18T19:47:18Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:47:18Z |
_version_ |
1796147917664288768 |