Модифікація життєвого циклу бренду

У статті розглянутий життєвий цикл бренду, визначені існуючі стадії життєвого циклу бренду серед яких: бренд на стадії «розробка», бренд на стадії «впровадження», бренд на стадії «зростання», бренд на стадії «стабілізація», бренд на стадії «згасання», бренд на стадії «вихід з ринку», у тому числі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автор: Приходько, Д.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92817
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 11-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92817
record_format dspace
spelling irk-123456789-928172016-01-23T03:03:00Z Модифікація життєвого циклу бренду Приходько, Д.О. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті розглянутий життєвий цикл бренду, визначені існуючі стадії життєвого циклу бренду серед яких: бренд на стадії «розробка», бренд на стадії «впровадження», бренд на стадії «зростання», бренд на стадії «стабілізація», бренд на стадії «згасання», бренд на стадії «вихід з ринку», у тому числі було модифіковано життєвий цикл бренду за рахунок введення стадій «ребрендинг»та повторних стадій: «зростання*», «стабілізація*», «згасання*». Було введено поняття індикатор вартості бренду, що являє собою взаємозв’язок вартості бренду і стадій його життєвого циклу. В статье рассмотрен жизненный цикл бренда, определены существующие стадии жизненного цикла бренда, среди которых: бренд на стадии «разработка», бренд на стадии «внедрение», бренд на стадии «рост», бренд на стадии «стабилизация», бренд на стадии «угасание», бренд на стадии «выход с рынка», в том числе был модифицирован жизненный цикл бренда за счет введения стадий «ребрендинг» и повторных стадий: «рост*», «стабилизация*», «угасание*». Введено понятие индикатор стоимости бренда, который представляет собой взаимосвязь стоимости бренда и стадий его жизненного цикла. The research objective is the modification of the brand life cycle by the means of implementing additional stages of the brand life cycle as well as the 'brand equity indicator' definition that will describes the value of the brand through its life cycle. The article presents the brand life cycle, its current stages through which brands pass: the development period, the introductory period, the growth period, the maturity period, the decline period. However, in view of specific character of the brand, the life cycle was modified by additional stages of the brand: the re-branding period and brand on the repeated stages of the growth*, maturity*, decline* periods. Brand lifycycle stages were supposed to be explored as classifying feature that teases out relevant brand types during the classification of the brand. The article contains author's determination of the brand life cycle. The 'brand equity indicator' definition was implemented. Brand of the certain lifecycle stage has appropriate value. Brand equity indicator defines the value of the brand through its lifecycle stages. Brand life cycle modification and brand equity indicator were shown in graphic form. 2013 Article Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 11-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92817 658: 339.138: 338.1 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Приходько, Д.О.
Модифікація життєвого циклу бренду
Культура народов Причерноморья
description У статті розглянутий життєвий цикл бренду, визначені існуючі стадії життєвого циклу бренду серед яких: бренд на стадії «розробка», бренд на стадії «впровадження», бренд на стадії «зростання», бренд на стадії «стабілізація», бренд на стадії «згасання», бренд на стадії «вихід з ринку», у тому числі було модифіковано життєвий цикл бренду за рахунок введення стадій «ребрендинг»та повторних стадій: «зростання*», «стабілізація*», «згасання*». Було введено поняття індикатор вартості бренду, що являє собою взаємозв’язок вартості бренду і стадій його життєвого циклу.
format Article
author Приходько, Д.О.
author_facet Приходько, Д.О.
author_sort Приходько, Д.О.
title Модифікація життєвого циклу бренду
title_short Модифікація життєвого циклу бренду
title_full Модифікація життєвого циклу бренду
title_fullStr Модифікація життєвого циклу бренду
title_full_unstemmed Модифікація життєвого циклу бренду
title_sort модифікація життєвого циклу бренду
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92817
citation_txt Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 11-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT prihodʹkodo modifíkacíâžittêvogociklubrendu
first_indexed 2023-10-18T19:47:20Z
last_indexed 2023-10-18T19:47:20Z
_version_ 1796147914244882432