Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості

У статті розкрито поняття потенціалу маркетингу та розроблено пропозиції щодо формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автор: Ротанов, Г.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93073
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості / Г.М. Ротанов // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 264. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-93073
record_format dspace
spelling irk-123456789-930732016-01-24T03:02:08Z Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості Ротанов, Г.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті розкрито поняття потенціалу маркетингу та розроблено пропозиції щодо формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості. В статье раскрыто понятие потенциала маркетинга и разработаны предложения по формированию маркетинговой составляющей механизма хозяйствования підприємств харчової промисловості. Research of conceptual marketing foundations, its types, functions and principles in the theory and practice of food industry management shows that today marketing is an integral part of the mechanism of management of all subjects of economic relations. The potential of marketing on industrial enterprises is a possibility and ability of the enterprise to implement conscious, deliberate and purposeful economic activity by studying, forecasting, support and forming of its internal and external environment. An effective realization of marketing's potential is possible in case of using marketing as a tool to provide optimal directions of enterprises development. The creation of effective industrial enterprises is a perspective direction of economic development of the national economy subjects. To improve the effectiveness of operation of a new business, reduce costs and minimize risk it is proposed to use marketing as a compulsory component of the enterprise creation process. Consideration of application forms of marketing shows that the activity of each production enterprise is influenced by the objective conditions of need for marketing, due to which the effectiveness of marketing differs for different enterprises. Due to understanding of this dependence we have proposed a mechanism for determining of need for marketing, which allows to determine the rational use forms of marketing and its performance as well as the required amount of resources of the enterprise for marketing activities. 2013 Article Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості / Г.М. Ротанов // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 264. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93073 [338+658]:339.138 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Ротанов, Г.М.
Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
Культура народов Причерноморья
description У статті розкрито поняття потенціалу маркетингу та розроблено пропозиції щодо формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості.
format Article
author Ротанов, Г.М.
author_facet Ротанов, Г.М.
author_sort Ротанов, Г.М.
title Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
title_short Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
title_full Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
title_fullStr Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
title_full_unstemmed Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
title_sort формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93073
citation_txt Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості / Г.М. Ротанов // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 264. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT rotanovgm formuvannâmarketingovoískladovoímehanízmugospodarûvannâpídpriêmstvharčovoípromislovostí
first_indexed 2023-10-18T19:47:51Z
last_indexed 2023-10-18T19:47:51Z
_version_ 1796147943569358848