Теоретичні аспекти розвиваючого навчання старшокласників
У статті розв'язуються проблеми пошуку, розробки та впровадження дидактичних технологій, методів та форм організації навчального процесу, які містять достатній потенціал для створення ситуацій творчого розвитку особистості....
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Волкова, І.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93225 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретичні аспекти розвиваючого навчання старшокласників / І.В. Волкова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 273. — С. 139-141. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Презентація як активний метод навчання
за авторством: Полікарпова, Ю.
Опубліковано: (2012) -
Теоретичні проблеми категорії аспектуальності
за авторством: Рожко, С.В.
Опубліковано: (2014) -
Теоретичні засади синонімії в українській мові
за авторством: Бублик, Л.М.
Опубліковано: (2002) -
Поєднання методів традиційного та програмованого навчання фахової іноземної мови майбутніх економістів
за авторством: Смирнова, М.І.
Опубліковано: (2012) -
Активізація інтерактивних методів навчання історії української літератури у виші
за авторством: Копєйцева, Л.П.
Опубліковано: (2014)