Маркетинговые коммуникации в интернет
Рассматриваются новые возможности организации маркетинга в компьютерной сети Интернет с использованием средств коммуникаций, которые позволяют быстро находить целевую группу для предложения товаров и услуг, повышать эффективность коммерческой деятельности за счет увеличения продаж, удерживать кли...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93427 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинговые коммуникации в интернет / Н.В. Апатова, А.Ю. Перцев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 7-11. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-93427 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-934272016-01-28T03:02:38Z Маркетинговые коммуникации в интернет Апатова, Н.В. Перцев, А.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Рассматриваются новые возможности организации маркетинга в компьютерной сети Интернет с использованием средств коммуникаций, которые позволяют быстро находить целевую группу для предложения товаров и услуг, повышать эффективность коммерческой деятельности за счет увеличения продаж, удерживать клиентов и противостоять конкуренции. Розглядуються нові можливості організації маркетингу у комп’ютерної мережі Інтернет із використанням засобів комунікацій, які дозволяють швидко знаходити цільову групу для пропозиції товарів та послуг, підвисити ефективність комерційної діяльності за рахунок збільшення продажів, утримання клієнтів та протидії конкурентів. Explores new possibilities marketing organization in a computer network using the Internet communication tools that allow you to quickly find the target group for the supply of goods and services, increase the efficiency of commercial activities due to increased sales, retain customers and to withstand competition. Unidirectional communication of traditional marketing, focused just on the delivery of the advertising message to the target audience, transformed into the need to constantly maintain a dialogue and build long-term relationships with each client. Marketing on the Internet has an existing tool, which is based on the means of communication between economic agents. These funds are especially mediated propagation speed communications, their vulnerability to competition and susceptibility institutional environment. Internet Market requires continuous monitoring and analysis of competitors, avoid purposeful misrepresentation. The subject of communication must constantly manage target groups, to regulate e-mail messages and respond to consumer reviews. Internet creates huge opportunities for market analysis, quick polls and study the behavior of consumers, thus increasing the efficiency of business. 2014 Article Маркетинговые коммуникации в интернет / Н.В. Апатова, А.Ю. Перцев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 7-11. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93427 330.46 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Апатова, Н.В. Перцев, А.Ю. Маркетинговые коммуникации в интернет Культура народов Причерноморья |
description |
Рассматриваются новые возможности организации маркетинга в компьютерной сети
Интернет с использованием средств коммуникаций, которые позволяют быстро находить целевую
группу для предложения товаров и услуг, повышать эффективность коммерческой деятельности за
счет увеличения продаж, удерживать клиентов и противостоять конкуренции. |
format |
Article |
author |
Апатова, Н.В. Перцев, А.Ю. |
author_facet |
Апатова, Н.В. Перцев, А.Ю. |
author_sort |
Апатова, Н.В. |
title |
Маркетинговые коммуникации в интернет |
title_short |
Маркетинговые коммуникации в интернет |
title_full |
Маркетинговые коммуникации в интернет |
title_fullStr |
Маркетинговые коммуникации в интернет |
title_full_unstemmed |
Маркетинговые коммуникации в интернет |
title_sort |
маркетинговые коммуникации в интернет |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93427 |
citation_txt |
Маркетинговые коммуникации в интернет / Н.В. Апатова, А.Ю. Перцев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 7-11. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT apatovanv marketingovyekommunikaciivinternet AT percevaû marketingovyekommunikaciivinternet |
first_indexed |
2023-10-18T19:48:42Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:48:42Z |
_version_ |
1796147975785807872 |