Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2008
Автор: Райко, Д.В
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine