Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-93484 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-934842016-01-29T03:02:11Z Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні Райко, Д.В Наукові статті 2008 Article Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Райко, Д.В Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні Вісник економічної науки України |
format |
Article |
author |
Райко, Д.В |
author_facet |
Райко, Д.В |
author_sort |
Райко, Д.В |
title |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
title_short |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
title_full |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
title_fullStr |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
title_full_unstemmed |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
title_sort |
схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484 |
citation_txt |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT rajkodv shemispívrobítnictvatarolʹmarketingovogocentruuíhregulûvanní |
first_indexed |
2023-10-18T19:48:48Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:48:48Z |
_version_ |
1796147979169562624 |