Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2008
Автор: Райко, Д.В
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-93484
record_format dspace
spelling irk-123456789-934842016-01-29T03:02:11Z Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні Райко, Д.В Наукові статті 2008 Article Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Райко, Д.В
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
Вісник економічної науки України
format Article
author Райко, Д.В
author_facet Райко, Д.В
author_sort Райко, Д.В
title Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
title_short Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
title_full Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
title_fullStr Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
title_full_unstemmed Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
title_sort схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2008
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484
citation_txt Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT rajkodv shemispívrobítnictvatarolʹmarketingovogocentruuíhregulûvanní
first_indexed 2023-10-18T19:48:48Z
last_indexed 2023-10-18T19:48:48Z
_version_ 1796147979169562624