Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Тарнавська, Н.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93493
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання / Н.П. Тарнавська // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 147–152. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-93493
record_format dspace
spelling irk-123456789-934932016-01-30T03:01:48Z Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання Тарнавська, Н.П. Наукові статті 2008 Article Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання / Н.П. Тарнавська // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 147–152. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93493 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Тарнавська, Н.П.
Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
Вісник економічної науки України
format Article
author Тарнавська, Н.П.
author_facet Тарнавська, Н.П.
author_sort Тарнавська, Н.П.
title Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
title_short Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
title_full Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
title_fullStr Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
title_full_unstemmed Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
title_sort методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2008
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93493
citation_txt Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання / Н.П. Тарнавська // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 147–152. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT tarnavsʹkanp metodologíčnijpídhíddoformuvannâkreativnoímerežívsistemíupravlínnâkonkurentospromožnístûsubêktívgospodarûvannâ
first_indexed 2023-10-18T19:48:49Z
last_indexed 2023-10-18T19:48:49Z
_version_ 1796147980116426752