Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу

У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з мет...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Падерін, І.Д., Новак, Є.Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств.