Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з мет...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2015 |
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-93653 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-936532016-02-02T03:02:24Z Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу Падерін, І.Д. Новак, Є.Е. Менеджмент У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств. В данной статье проведен анализ существующих подходов к воздействию внешних и внутренних факторов на стратегии предприятий малого и среднего бизнеса. В результате была сформирована и систематизирована закономерность воздействий указанных факторов на стратегию предприятия малого и среднего бизнеса с целью применения их к условиям национальной экономики Украины. Представленные группы влияния состоят из семи внутренних факторов и с шести внешних факторов, которые соответствуют основным аспектам формирования и функционирования стратегий. Рассмотрены основные виды стратегии предприятий: эволюционная стратегия, стратегия дифференциации, стратегия контроля над расходами, стратегия сокращения. Определено влияние факторов на рассмотренныестратегии. Разработана схема взаимодействия внутренних и внешних факторов со стратегиями предприятий. The analysis of existing approaches to the impact of external and internal factors of strategies in small and medium businesses was carried out in this article. A long-term, consistent, constructive, rational, supported by an ideology, resistant to environmental conditions uncertainty plan, accompanied by constant analysis and monitored during its implementation was considered as a strategy. As a result the regularity of these factors influence on the strategy of small and medium businesses was formed and systematized in order to use them in national economy conditions of Ukraine. Submitted group of internal factors influence includes: organizational structure, staff, fixed assets, working capital, innovation and investment capacity of the enterprise, cost, and profit. The group of external factors includes: legislative government support, state tax policy, credit and financial policy, innovation and investment policy, informational security of the company, state cultural support of the enterprise. The main types of business strategies were considered. They are: evolutionary strategy, differentiation strategy, cost control strategy and the strategy of reduction. The influence of the factors on considered strategies was given. The scheme of interaction of internal and external factors with business strategies was developed. 2015 Article Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653 334.012.64 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Менеджмент Менеджмент |
spellingShingle |
Менеджмент Менеджмент Падерін, І.Д. Новак, Є.Е. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу Економічний вісник Донбасу |
description |
У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств. |
format |
Article |
author |
Падерін, І.Д. Новак, Є.Е. |
author_facet |
Падерін, І.Д. Новак, Є.Е. |
author_sort |
Падерін, І.Д. |
title |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
title_short |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
title_full |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
title_fullStr |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
title_full_unstemmed |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
title_sort |
аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Менеджмент |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653 |
citation_txt |
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT paderíníd analízvplivuzovníšníhtavnutríšníhfaktorívnastrategíípídpriêmstvmalogotaserednʹogobíznesu AT novakêe analízvplivuzovníšníhtavnutríšníhfaktorívnastrategíípídpriêmstvmalogotaserednʹogobíznesu |
first_indexed |
2023-10-18T19:49:14Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:49:14Z |
_version_ |
1796148000849920000 |