Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу

У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з мет...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2015
Автори: Падерін, І.Д., Новак, Є.Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-93653
record_format dspace
spelling irk-123456789-936532016-02-02T03:02:24Z Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу Падерін, І.Д. Новак, Є.Е. Менеджмент У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств. В данной статье проведен анализ существующих подходов к воздействию внешних и внутренних факторов на стратегии предприятий малого и среднего бизнеса. В результате была сформирована и систематизирована закономерность воздействий указанных факторов на стратегию предприятия малого и среднего бизнеса с целью применения их к условиям национальной экономики Украины. Представленные группы влияния состоят из семи внутренних факторов и с шести внешних факторов, которые соответствуют основным аспектам формирования и функционирования стратегий. Рассмотрены основные виды стратегии предприятий: эволюционная стратегия, стратегия дифференциации, стратегия контроля над расходами, стратегия сокращения. Определено влияние факторов на рассмотренныестратегии. Разработана схема взаимодействия внутренних и внешних факторов со стратегиями предприятий. The analysis of existing approaches to the impact of external and internal factors of strategies in small and medium businesses was carried out in this article. A long-term, consistent, constructive, rational, supported by an ideology, resistant to environmental conditions uncertainty plan, accompanied by constant analysis and monitored during its implementation was considered as a strategy. As a result the regularity of these factors influence on the strategy of small and medium businesses was formed and systematized in order to use them in national economy conditions of Ukraine. Submitted group of internal factors influence includes: organizational structure, staff, fixed assets, working capital, innovation and investment capacity of the enterprise, cost, and profit. The group of external factors includes: legislative government support, state tax policy, credit and financial policy, innovation and investment policy, informational security of the company, state cultural support of the enterprise. The main types of business strategies were considered. They are: evolutionary strategy, differentiation strategy, cost control strategy and the strategy of reduction. The influence of the factors on considered strategies was given. The scheme of interaction of internal and external factors with business strategies was developed. 2015 Article Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653 334.012.64 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Менеджмент
Менеджмент
spellingShingle Менеджмент
Менеджмент
Падерін, І.Д.
Новак, Є.Е.
Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
Економічний вісник Донбасу
description У даній статті проведено аналіз існуючих підходів щодо впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. В результаті було сформовано й систематизовано закономірність впливів зазначених факторів на стратегію підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Подані групи впливу складаються з семи внутрішніх факторів та шести зовнішніх факторів, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегій. Розглянуто основні види стратегій підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скорочення. Визначено вплив факторів на розглянуті стратегії. Розроблено схему взаємодії внутрішніх і зовнішніх факторів із стратегіями підприємств.
format Article
author Падерін, І.Д.
Новак, Є.Е.
author_facet Падерін, І.Д.
Новак, Є.Е.
author_sort Падерін, І.Д.
title Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
title_short Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
title_full Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
title_fullStr Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
title_full_unstemmed Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
title_sort аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2015
topic_facet Менеджмент
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93653
citation_txt Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Є.Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 3 (41). — С. 135-141. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT paderíníd analízvplivuzovníšníhtavnutríšníhfaktorívnastrategíípídpriêmstvmalogotaserednʹogobíznesu
AT novakêe analízvplivuzovníšníhtavnutríšníhfaktorívnastrategíípídpriêmstvmalogotaserednʹogobíznesu
first_indexed 2023-10-18T19:49:14Z
last_indexed 2023-10-18T19:49:14Z
_version_ 1796148000849920000