2025-02-22T16:41:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-93815%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:41:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-93815%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T16:41:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T16:41:38-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів
В науковій статті досліджується проблема управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складової системи управління якістю обслуговування пасажирів. Вирішення проблеми підвищення якості технічного обслуговування та ремонту автобусів пропонується через введення комплексу допо...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93815 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-93815 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-938152016-02-05T03:03:07Z Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів Дмитрієв, В.І. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В науковій статті досліджується проблема управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складової системи управління якістю обслуговування пасажирів. Вирішення проблеми підвищення якості технічного обслуговування та ремонту автобусів пропонується через введення комплексу допоміжних заходів у дані технологічні процеси, які визначаються потребами цільового ринку. Зокрема, запропоновано організацію на підприємствах пасажирського автомобільного транспорту спеціальної системи внутрішнього контролінгу якості технічного обслуговування та ремонту автобусів, яка повинна бути орієнтована на узгоджені критерії якості даних технологічних процесів, які задовольняють як виробників, так і споживачів послуг пасажирських автомобільних перевезень. В научной статье исследуется проблема управления качеством технического обслуживания и ремонта автобусов как составляющей системы управления качеством обслуживания пассажиров. Решение проблемы повышения качества технического обслуживания и ремонта автобусов предлагается через введение комплекса дополнительных мер в данные технологические процессы, которые определяются потребностями целевого рынка. В частности, предложено организацию на предприятиях пассажирского автомобильного транспорта специальной системы внутреннего контроллинга качества технического обслуживания и ремонта автобусов, которая должна быть ориентирована на согласованные критерии качества данных технологических процессов, которые удовлетворяют как производителей, так и потребителей услуг пассажирских автомобильных перевозок. In the scientific article the problem of management of quality of the technical control maintenance and repair of buses as a part of management system of quality of passenger maintenance is researched. The processes of the technical control maintenance and repair of buses as special vehicles that perform mass passenger automobile transportation characterize by intense rhythm of work and dynamic environment consumer preferences for safety, reliability, comfort of this type of vehicles. The following require additional research, firstly, of the structure and content of the technical control maintenance and repair of buses, secondly, of the formation of management system of this processes quality that affect the reliability, efficiency and traffic safety of the buses and passenger automobile transport in general. Solving the problem of improving the quality of the technical control maintenance and repair of buses is offered by the introduction of additional measures in complex of these processes, which are determined by the needs of the target market. In particular, the organization of the special internal system of controlling of quality of the technical control maintenance and repair of buses in enterprises of passenger automobile transport is proposed. This system of controlling should be focused on agreed criteria of quality of the technical control maintenance and repair of buses that satisfy both producers and consumers of services of passenger automobile transportation. 2014 Article Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів / В.І. Дмитрієв // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 1. — С. 92-95. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93815 656.072 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Дмитрієв, В.І. Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів Культура народов Причерноморья |
description |
В науковій статті досліджується проблема управління якістю технічного обслуговування
та ремонту автобусів як складової системи управління якістю обслуговування пасажирів. Вирішення
проблеми підвищення якості технічного обслуговування та ремонту автобусів пропонується через
введення комплексу допоміжних заходів у дані технологічні процеси, які визначаються потребами
цільового ринку. Зокрема, запропоновано організацію на підприємствах пасажирського автомобільного
транспорту спеціальної системи внутрішнього контролінгу якості технічного обслуговування та
ремонту автобусів, яка повинна бути орієнтована на узгоджені критерії якості даних технологічних
процесів, які задовольняють як виробників, так і споживачів послуг пасажирських автомобільних
перевезень. |
format |
Article |
author |
Дмитрієв, В.І. |
author_facet |
Дмитрієв, В.І. |
author_sort |
Дмитрієв, В.І. |
title |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
title_short |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
title_full |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
title_fullStr |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
title_full_unstemmed |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
title_sort |
управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93815 |
citation_txt |
Управління якістю технічного обслуговування та ремонту автобусів як складова системи управління якістю обслуговування пасажирів / В.І. Дмитрієв // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 1. — С. 92-95. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT dmitríêvví upravlínnââkístûtehníčnogoobslugovuvannâtaremontuavtobusívâkskladovasistemiupravlínnââkístûobslugovuvannâpasažirív |
first_indexed |
2023-10-18T19:49:48Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:49:48Z |
_version_ |
1796148024514183168 |