Регістри співочого голосу та значення врахування їх особливостей у педагогічній і творчій роботі
У творчій та педагогічній практиці ще недостатньо уваги приділяється врахуванню специфіки регістрів співочого голосу. Можна виділити насамперед такі регістри. Штро-бас – найнижчий регістр, який вживається переважно тільки а мові, хоча трапляється і у вокальній практиці. Нефальцетний (він же "...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93964 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Регістри співочого голосу та значення врахування їх особливостей у педагогічній і творчій роботі / В.В. Карпов // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 2. — С. 105-107. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У творчій та педагогічній практиці ще недостатньо уваги приділяється врахуванню
специфіки регістрів співочого голосу. Можна виділити насамперед такі регістри. Штро-бас –
найнижчий регістр, який вживається переважно тільки а мові, хоча трапляється і у вокальній
практиці. Нефальцетний (він же "грудний", перший) – у мовця і співака переважають вібраційні
відчуття в зоні трахеї (грудні). Фальцетний регістр ("головний", другий) – охоплює в своєму діапазоні
верхні тони малої октави (рідко і у низьких голосів), всю першу і всю другу октави, досягаючи у жіночих
і дитячих голосів ре – мі третьої октави. "Свистковий" або "флейтовий" регістр – охоплює, як правило,
верхній тетрахорд другої октави, третю октаву і часом нижні тони четвертої. Регістри не
"стикуються", а "накладаються" один на одного, окрім "штро-баса", що не має тональної
звуковисотності.
Голосовий апарат завжди працює в якомусь одному регістрі. Але всередині кожного можлива
нескінченна кількість варіації щільності і глибини змикання голосових складок, різних співвідношень сили
видиху, швидкості плину повітря через гортань і опору складок. Співаки мають знати, в якому регістрі
працюють голосові складки в кожен момент, на кожному тоні. |
---|