Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.)
У статті вивчаються й аналізуються особливості формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Поліщук, Т.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України"
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9399 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2008. — Вип. 41. — С. 153-162. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.)
за авторством: Поліщук, Т.В.
Опубліковано: (2007) -
Деякі аспекти організації бюджетної системи Російської імперії (кінець XIX – початок XX ст.)
за авторством: Орлова, О.О.
Опубліковано: (2005) -
Розвиток форм соціального захисту та формування елементів соціального страхування в Україні (кінець XVIII – початок XX ст.)
за авторством: Левін, П.Б.
Опубліковано: (2008) -
З історії розвитку міських громадських банків в Російській імперії та Україні (друга половина XIX – початок XX ст.)
за авторством: Ходченко, О.В.
Опубліковано: (2008) -
Страхова справа і страховий ринок Росії та України ( XIX – початок XX ст.)
за авторством: Толстов, Р.Д.
Опубліковано: (2005)