Масове суспільство як об'єкт соціально-філософських досліджень у XX столітті
Прогнозовані Лебоном наслідки приходу ери мас у нашому столітті справдилися. Маси отримали владу, перетворивши демократію меншості у демократію всіх. Розуміння демократії зазнало небувалої трансформації. Маса стала всевладною, але ця влада більше схожа на примару. Примарливість влади натовпу у її не...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
1999
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94214 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Масове суспільство як об'єкт соціально-філософських досліджень у XX столітті / Ю.В. Омельченко // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 7. — С. 193-196. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Прогнозовані Лебоном наслідки приходу ери мас у нашому столітті справдилися. Маси отримали владу, перетворивши демократію меншості у демократію всіх. Розуміння демократії зазнало небувалої трансформації. Маса стала всевладною, але ця влада більше схожа на примару. Примарливість влади натовпу у її непостійності і у тому, що можна назвати терміном “відсутність божественної даності”. Ортега-і-Гасет з цього приводу сказав, що “Маса - це ті, хто пливе за течією і не має орієнтирів. Тому масова людина не творить, навіть якщо можливості і сили її величезні”. |
---|