Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"

У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до люди...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:1999
Автор: Варинська, А.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 1999
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-94289
record_format dspace
spelling irk-123456789-942892016-02-11T03:03:26Z Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" Варинська, А.М. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до людини". Кохання - це саме те, що рухає його поезію і прозу. Кожна сторінка несе на собі відбиток цього почуття. Коханням починається та закінчується і роман "Чотири броди". Тому - це та точка, яка повинна стати вихідною при аналізі твору з позиції образу автора. Звернемо увагу на зауваження письменника стосовно подій роману: "Події відбуваються в українському селі. Розпочинаються вони в двадцятих роках, закінчуються - в сорок першому. Головне в романі - любов і вірність". Ось із цієї позиції й підійдемо до аналізу. 1999 Article Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Варинська, А.М.
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
Культура народов Причерноморья
description У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до людини". Кохання - це саме те, що рухає його поезію і прозу. Кожна сторінка несе на собі відбиток цього почуття. Коханням починається та закінчується і роман "Чотири броди". Тому - це та точка, яка повинна стати вихідною при аналізі твору з позиції образу автора. Звернемо увагу на зауваження письменника стосовно подій роману: "Події відбуваються в українському селі. Розпочинаються вони в двадцятих роках, закінчуються - в сорок першому. Головне в романі - любов і вірність". Ось із цієї позиції й підійдемо до аналізу.
format Article
author Варинська, А.М.
author_facet Варинська, А.М.
author_sort Варинська, А.М.
title Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
title_short Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
title_full Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
title_fullStr Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
title_full_unstemmed Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
title_sort особливості художньо-мовленнєвої структури в романі м. стельмаха "чотири броди"
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 1999
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289
citation_txt Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT varinsʹkaam osoblivostíhudožnʹomovlennêvoístrukturivromanímstelʹmahačotiribrodi
first_indexed 2023-10-18T19:50:35Z
last_indexed 2023-10-18T19:50:35Z
_version_ 1796148061667328000