Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди"
У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до люди...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 1999 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
1999
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-94289 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-942892016-02-11T03:03:26Z Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" Варинська, А.М. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до людини". Кохання - це саме те, що рухає його поезію і прозу. Кожна сторінка несе на собі відбиток цього почуття. Коханням починається та закінчується і роман "Чотири броди". Тому - це та точка, яка повинна стати вихідною при аналізі твору з позиції образу автора. Звернемо увагу на зауваження письменника стосовно подій роману: "Події відбуваються в українському селі. Розпочинаються вони в двадцятих роках, закінчуються - в сорок першому. Головне в романі - любов і вірність". Ось із цієї позиції й підійдемо до аналізу. 1999 Article Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Варинська, А.М. Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" Культура народов Причерноморья |
description |
У кожного письменника є своя особлива тема. Для М.П.Стельмаха - це тема народу. Його твори відзначаються майстерністю розкриття внутрішнього світу героїв, колоритністю словесних барв, рефлексацією у мовленні естетичної концепції письменника. Сам М.Стельмах стверджував: "Моя тема - любов до людини". Кохання - це саме те, що рухає його поезію і прозу. Кожна сторінка несе на собі відбиток цього почуття. Коханням починається та закінчується і роман "Чотири броди". Тому - це та точка, яка повинна стати вихідною при аналізі твору з позиції образу автора. Звернемо увагу на зауваження письменника стосовно подій роману: "Події відбуваються в українському селі. Розпочинаються вони в двадцятих роках, закінчуються - в сорок першому. Головне в романі - любов і вірність". Ось із цієї позиції й підійдемо до аналізу. |
format |
Article |
author |
Варинська, А.М. |
author_facet |
Варинська, А.М. |
author_sort |
Варинська, А.М. |
title |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" |
title_short |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" |
title_full |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" |
title_fullStr |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" |
title_full_unstemmed |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" |
title_sort |
особливості художньо-мовленнєвої структури в романі м. стельмаха "чотири броди" |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
1999 |
topic_facet |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94289 |
citation_txt |
Особливості художньо-мовленнєвої структури в романі М. Стельмаха "Чотири броди" / А.М. Варинська // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 8. — С. 128-130. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT varinsʹkaam osoblivostíhudožnʹomovlennêvoístrukturivromanímstelʹmahačotiribrodi |
first_indexed |
2023-10-18T19:50:35Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:50:35Z |
_version_ |
1796148061667328000 |