2025-02-22T10:43:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-94326%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:43:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-94326%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:43:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:43:31-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Суспільство як антропологічна ситуація
Онтологічна значущість суспільства. Суспільство обіймає життя людей в їх діяльності. Його онтологічна значущість полягає в тому, що у вигляді суспільства існує спільна людям реальність, котра поєднує їх життя в єдине ціле і котру людські індивіди поділяють один з одним. Саме суспільство і його загал...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
1999
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94326 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Онтологічна значущість суспільства. Суспільство обіймає життя людей в їх діяльності. Його онтологічна значущість полягає в тому, що у вигляді суспільства існує спільна людям реальність, котра поєднує їх життя в єдине ціле і котру людські індивіди поділяють один з одним. Саме суспільство і його загальний вираз – соціальність – складають той чинник буття, котрий зазвичай сприймається як такий, що специфікує людину в її онтологічній сутності, тобто виокремлює її як рід буття, унікальне суще з-поміж інших. Соціальність разом з культурністю (у більш широкому сенсі перша є однією з іпостасей другої) складає онтологічну альтернативу всім натуральним, суто природним визначенням і ознакам буття. Серед останніх, зазвичай, чи не першою називають тіло людини. Якщо, слідуючи цій настанові, вбачати у людській тілесності суто природний феномен (як це звичайно робилося і робиться у відповідності до відомого стереотипу), то не може бути, здається, двох інших настільки несумісних сутностей, ніж людське тіло та соціальний устрій. Наш аналіз суспільного виміру тілесності, так само як і тілесного виміру суспільності, покликаний спростувати цю хибну самоочевидність і встановити між цими двома феноменами відношення не протиставлення та взаємовиключення, а взаємної кореляції та залежності. |
---|