Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції
На протязі досить тривалого періоду визнавалось, що інститути вищої освіти, зокрема університети, відносяться до одних з найбільш стабільних соціальних інститутів, які існували на протязі останніх 500 років. Чи зможе зберегти таку стабільність існуюча модель вищої школи в ХХІ столітті? Адже вища осв...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
1999
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94531 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції / В.П. Кіпень // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 11. — С. 183-188. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-94531 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-945312016-02-12T03:02:42Z Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції Кіпень, В.П. Материалы VI научных чтений На протязі досить тривалого періоду визнавалось, що інститути вищої освіти, зокрема університети, відносяться до одних з найбільш стабільних соціальних інститутів, які існували на протязі останніх 500 років. Чи зможе зберегти таку стабільність існуюча модель вищої школи в ХХІ столітті? Адже вища освіта стикається з серйозними проблемами. Детермінантою неминучих змін стає система науки і виробництва знань. За останні тридцять років суспільство згенерувало більше знань, ніж їх було вироблено на протязі всієї попередньої історії людства[1]. Кількісні зрушення поступово переростають в нову якість. Існуюча до цього модель була жорстко пов’язана з розділенням знання між окремими науками і може бути названа дисциплінарною. Дисциплінарна структура в вищій освіті являла собою чітке поєднання викладання і досліджень. Ця структура визначала, що повинно вважатися «справжньою наукою» і в відповідності з цим, що повинні вивчати і знати студенти. В даний момент дисциплінарний підхід грає певну роль при управлінні університетами і в їх структурній організації. Проте зараз дисциплінарна система заміняється новою. Очікується, що саме вона ляже в основу майбутньої організації науково-дослідницької роботи і навчання в університетах. 1999 Article Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції / В.П. Кіпень // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 11. — С. 183-188. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94531 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Материалы VI научных чтений Материалы VI научных чтений |
spellingShingle |
Материалы VI научных чтений Материалы VI научных чтений Кіпень, В.П. Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції Культура народов Причерноморья |
description |
На протязі досить тривалого періоду визнавалось, що інститути вищої освіти, зокрема університети, відносяться до одних з найбільш стабільних соціальних інститутів, які існували на протязі останніх 500 років. Чи зможе зберегти таку стабільність існуюча модель вищої школи в ХХІ столітті? Адже вища освіта стикається з серйозними проблемами. Детермінантою неминучих змін стає система науки і виробництва знань. За останні тридцять років суспільство згенерувало більше знань, ніж їх було вироблено на протязі всієї попередньої історії людства[1]. Кількісні зрушення поступово переростають в нову якість. Існуюча до цього модель була жорстко пов’язана з розділенням знання між окремими науками і може бути названа дисциплінарною. Дисциплінарна структура в вищій освіті являла собою чітке поєднання викладання і досліджень. Ця структура визначала, що повинно вважатися «справжньою наукою» і в відповідності з цим, що повинні вивчати і знати студенти. В даний момент дисциплінарний підхід грає певну роль при управлінні університетами і в їх структурній організації. Проте зараз дисциплінарна система заміняється новою. Очікується, що саме вона ляже в основу майбутньої організації науково-дослідницької роботи і навчання в університетах. |
format |
Article |
author |
Кіпень, В.П. |
author_facet |
Кіпень, В.П. |
author_sort |
Кіпень, В.П. |
title |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції |
title_short |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції |
title_full |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції |
title_fullStr |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції |
title_full_unstemmed |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції |
title_sort |
взаємодія науки і вищої школи в ххі столітті: через конкуренцію до конвергенції |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
1999 |
topic_facet |
Материалы VI научных чтений |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94531 |
citation_txt |
Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції / В.П. Кіпень // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 11. — С. 183-188. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT kípenʹvp vzaêmodíânaukiíviŝoíškolivhhístolíttíčerezkonkurencíûdokonvergencíí |
first_indexed |
2023-10-18T19:50:53Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:50:53Z |
_version_ |
1796148076830785536 |