Образ Св. Георгія у мистецтві Візантії
Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика, патрона, рятівника. Обґрунтовано зміну іконографічних типів (мученика, пішого воїна, вершника) під впливом релігійних, політичних та соціальних факторів. Розглянуто смислове навантаження образу Св. Георгія на різних етапах еволюції культу....
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2014
|
Назва видання: | Народознавчі зошити |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94609 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Образ Св. Георгія у мистецтві Візантії / Н. Колпакова // Народознавчі зошити. — 2014. — № 5 (119). — С. 936-945. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика,
патрона, рятівника. Обґрунтовано зміну іконографічних
типів (мученика, пішого воїна, вершника) під впливом релігійних, політичних та соціальних факторів. Розглянуто
смислове навантаження образу Св. Георгія на різних етапах
еволюції культу. Проведено аналіз вираження цих смислів
у пам’ятках мистецтва Візантії. |
---|