Образ Св. Георгія у мистецтві Візантії
Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика, патрона, рятівника. Обґрунтовано зміну іконографічних типів (мученика, пішого воїна, вершника) під впливом релігійних, політичних та соціальних факторів. Розглянуто смислове навантаження образу Св. Георгія на різних етапах еволюції культу....
Збережено в:
Видавець: | Інститут народознавства НАН України |
---|---|
Дата: | 2014 |
Автор: | Колпакова, Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2014
|
Назва видання: | Народознавчі зошити |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94609 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Образ Св. Георгія у мистецтві Візантії / Н. Колпакова // Народознавчі зошити. — 2014. — № 5 (119). — С. 936-945. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Еволюція іконографічних типів зображення св. Георгія у мистецтві Візантії
за авторством: Колпакова, Н.
Опубліковано: (2013) -
Образ собако-птаха у мистецтві Північного Причорномор’я скіфської епохи
за авторством: Безсонова, С.С.
Опубліковано: (1977) -
Агіографічний цикл св. Георгія у «Великих Мінеях Четьїх» св. Димитрія Ростовського
за авторством: Мушар, Ф.
Опубліковано: (2020) -
Про ювелірів та їхню спеціалізацію у Візантії IV-IX ст.
за авторством: Сорочан, К.С.
Опубліковано: (2013) -
Типологія торговельно-ремісничих асоціацій Візантії VII—IX ст.
за авторством: Сорочан, С.Б.
Опубліковано: (1995)