Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму

У статті розглядається питання шляхів розвитку мистецтва графіки у Львові в першій третині XX ст. Звертається увага на джерела модернізму в тогочасному українському мистецтві, способи міжкультурної комунікації, адаптації найбільш значимих універсальних мистецьких стилів і напрямків (серед них — с...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут народознавства НАН України
Дата:2012
Автор: Іванишин, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут народознавства НАН України 2012
Назва видання:Народознавчі зошити
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94781
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму / Н. Іванишин // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 719-724. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-94781
record_format dspace
spelling irk-123456789-947812016-02-12T03:06:47Z Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму Іванишин, Н. Статті У статті розглядається питання шляхів розвитку мистецтва графіки у Львові в першій третині XX ст. Звертається увага на джерела модернізму в тогочасному українському мистецтві, способи міжкультурної комунікації, адаптації найбільш значимих універсальних мистецьких стилів і напрямків (серед них — символізм, експресіонізм, футуризм, конструктивізм), які стикувалися з питомо національними стильовими ідеями (т. зв. неостилями — неовізантизм, необароко, неопримітивізм). Наголошується на деяких локально-специфічних рисах львівської графіки зрілого і пізнього модернізму, виявлених в стильовому конгломераті Ар Деко. In the article have been considered some problems in development of graphic art at Lviv in the period of 1900 to the mid- 1930s. Attention has been paid to sources of Modernist styling in the Ukrainian art of that time as well as to means of intercultural communication and adapting the most significant universal artificial styles and directions (as Symbolism, Expressionism, Futurism, Constructivism) joint with purely national stylistic ideas (so-called neo-styles, as Neo-Byzantine one, NeoBaroque, New Primitivism etc.). Some local specific features by Lviv graphic art of mature and late Modernism found in stylistic conglomerate of Art Deco have been underlined. В статье рассматриваются вопросы путей развития искусства графики во Львове в первой трети XX в. Обращается внимание на источники модернизма в украинском искусстве того времени, способы межкультурной коммуникации, адаптации наиболее значимых универсальных искусственных стилей и направлений (среди них — символизм, экспрессионизм, футуризм, конструктивизм), которые стыковались с чисто национальными стилистическими идеями (т. наз. неостилями — неовизантизмом, необарокко, неопримитивизмом). Акцентируются некоторые локальные специфические черты львовской графики зрелого и позднего модернизма, выявленные в стилистическом конгломерате Ар Деко. 2012 Article Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму / Н. Іванишин // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 719-724. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. 1028-5091 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94781 uk Народознавчі зошити Інститут народознавства НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Статті
Статті
spellingShingle Статті
Статті
Іванишин, Н.
Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
Народознавчі зошити
description У статті розглядається питання шляхів розвитку мистецтва графіки у Львові в першій третині XX ст. Звертається увага на джерела модернізму в тогочасному українському мистецтві, способи міжкультурної комунікації, адаптації найбільш значимих універсальних мистецьких стилів і напрямків (серед них — символізм, експресіонізм, футуризм, конструктивізм), які стикувалися з питомо національними стильовими ідеями (т. зв. неостилями — неовізантизм, необароко, неопримітивізм). Наголошується на деяких локально-специфічних рисах львівської графіки зрілого і пізнього модернізму, виявлених в стильовому конгломераті Ар Деко.
format Article
author Іванишин, Н.
author_facet Іванишин, Н.
author_sort Іванишин, Н.
title Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
title_short Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
title_full Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
title_fullStr Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
title_full_unstemmed Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
title_sort еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму
publisher Інститут народознавства НАН України
publishDate 2012
topic_facet Статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94781
citation_txt Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму / Н. Іванишин // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 719-724. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
series Народознавчі зошити
work_keys_str_mv AT ívanišinn evolûcíâformalʹnoobraznoímovilʹvívsʹkoígrafíkiperíodumodernízmu
first_indexed 2023-10-18T19:52:10Z
last_indexed 2023-10-18T19:52:10Z
_version_ 1796148133353226240