Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності

Маркетинг є одним з провідних інструментів менеджменту в організаціях культури. За допомогою маркетингу організації культури вирішують різні задачі своєї діяльності – регіональні, соціальні, благодійні, культурно-просвітницькі, науково-дослідні, залучаючи для цього різноманітні форми суспільної та д...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Бойко, В.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94802
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності / В. І. Бойко // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 230-233. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Маркетинг є одним з провідних інструментів менеджменту в організаціях культури. За допомогою маркетингу організації культури вирішують різні задачі своєї діяльності – регіональні, соціальні, благодійні, культурно-просвітницькі, науково-дослідні, залучаючи для цього різноманітні форми суспільної та державної підтримки. Різні цілі діяльності організацій культури вимагають виділення окремих напрямів їх маркетингової стратегії. Організації культури орієнтують свою роботу не тільки на відвідувачів, а й на осіб, які виявляють їм різні види підтримки. Виділені напрямки маркетингу набувають особливої актуальності у вітчизняних умовах, коли організації культури змушені шукати альтернативи державним джерелам фінансування, залучаючи фінансові кошти від населення, комерційних і некомерційних організацій всередині країни та за кордоном. У системі маркетингу організацій культури велике значення має регіональне маркетингове середовище, тобто сукупність елементів, що формують і обумовлюють можливості організації з оволодіння конкретним споживчим ринком.