Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності
Маркетинг є одним з провідних інструментів менеджменту в організаціях культури. За допомогою маркетингу організації культури вирішують різні задачі своєї діяльності – регіональні, соціальні, благодійні, культурно-просвітницькі, науково-дослідні, залучаючи для цього різноманітні форми суспільної та д...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2014 |
Автор: | Бойко, В.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94802 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності / В. І. Бойко // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 230-233. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Оценка использования потенциала маркетингового инструментария предприятием химического комплекса
за авторством: Шубин, А.А.
Опубліковано: (2003) -
Розвиток інформаційної інфраструктури культурної діяльності
за авторством: Бойко, В.І.
Опубліковано: (2014) -
Функції та умови ефективного розвитку регіонального ринку праці
за авторством: Богатирьов, К.О.
Опубліковано: (2011) -
Вимоги СОТ для державного регулювання регіонального ринку сільськогосподарської продукції України
за авторством: Лагодієнко, В.В.
Опубліковано: (2005) -
Щодо особливостей застосування праці в сільському господарстві
за авторством: Лагодієнко, В.В.
Опубліковано: (2007)