Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери

У статті розглянуто методичні підходи до оцінки і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери. Розроблена методика оцінки ринкової позиції підприємства, проведена класифікація стратегій позиціонування аграрних підприємств. Запропонована концептуальна схема вибору ключових факторів позиціо...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2014
Автор: Белік, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94809
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери / О.О. Белік // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 139-143. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-94809
record_format dspace
spelling irk-123456789-948092016-02-13T03:03:26Z Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери Белік, О.О. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті розглянуто методичні підходи до оцінки і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери. Розроблена методика оцінки ринкової позиції підприємства, проведена класифікація стратегій позиціонування аграрних підприємств. Запропонована концептуальна схема вибору ключових факторів позиціонування підприємства аграрної сфери. В статье рассмотрены методические подходы к оценке и формирование рыночных позиций предприятий аграрной сферы. Разработана методика оценки рыночной позиции предприятия, проведена классификация стратегий позиционирования аграрных предприятий. Предложенная концептуальная схема выбора ключевых факторов позиционирования предприятия аграрной сферы. The article discusses methodological approaches to the assessment and the market position of enterprises of agrarian sphere. The method of assessing the market position of the company, a classification of positioning strategies of agricultural enterprises. Conceptual scheme selection key factors positioning the company agrarian sphere. 2014 Article Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери / О.О. Белік // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 139-143. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94809 332.02;332.14;658.802. uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Белік, О.О.
Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
Культура народов Причерноморья
description У статті розглянуто методичні підходи до оцінки і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери. Розроблена методика оцінки ринкової позиції підприємства, проведена класифікація стратегій позиціонування аграрних підприємств. Запропонована концептуальна схема вибору ключових факторів позиціонування підприємства аграрної сфери.
format Article
author Белік, О.О.
author_facet Белік, О.О.
author_sort Белік, О.О.
title Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
title_short Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
title_full Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
title_fullStr Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
title_full_unstemmed Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
title_sort оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2014
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94809
citation_txt Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери / О.О. Белік // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 139-143. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT belíkoo ocínkaíformuvannârinkovihpozicíjpídpriêmstvagrarnoísferi
first_indexed 2023-10-18T19:52:13Z
last_indexed 2023-10-18T19:52:13Z
_version_ 1796148141336035328