Живопис Святослава Гординського 1920—1940-х рр.: до питання авторської методології
У статті здійснюється спроба систематизації та мистецтвознавчої інтерпретації живопису відомого художника, поета, перекладача, одного з організаторів мистецького життя у Львові та діаспорі Святослава Гординського (1906—1993). Основними пам’ятками, що розглядаються, є твори найбільш інтенсивног...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2013
|
Назва видання: | Народознавчі зошити |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94909 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Живопис Святослава Гординського 1920—1940-х рр.: до питання авторської методології / В. Федорук // Народознавчі зошити. — 2013. — № 2 (110). — С. 345-349. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті здійснюється спроба систематизації та мистецтвознавчої інтерпретації живопису відомого художника,
поета, перекладача, одного з організаторів мистецького
життя у Львові та діаспорі Святослава Гординського
(1906—1993). Основними пам’ятками, що розглядаються, є твори найбільш інтенсивного за пошуками нових формальних рис мистецтва 1920—1930-х рр., а дотично —
твори періоду Другої світової війни та перших років еміграції митця в Німеччині та США. В аналізі формальних рис
полотен художника враховується значення школи О. Новаківського, а також перебування у Парижі. |
---|