Еволюція іконографічних типів зображення св. Георгія у мистецтві Візантії
Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика, патрона, захисника. Обґрунтовано зміну іконографічних типів (мученика, воїна, вершника) під впливом релігійних, політичних та соціальних чинників. Розглянуто смислове навантаження образу св. Георгія на різних етапах еволюції культу....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2013
|
Назва видання: | Народознавчі зошити |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95031 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Еволюція іконографічних типів зображення св. Георгія у мистецтві Візантії / Н. Колпакова // Народознавчі зошити. — 2013. — № 6 (114). — С. 1121-1130. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика,
патрона, захисника. Обґрунтовано зміну іконографічних
типів (мученика, воїна, вершника) під впливом релігійних,
політичних та соціальних чинників. Розглянуто смислове
навантаження образу св. Георгія на різних етапах еволюції
культу. Проведено аналіз вираження цих смислів у
пам’ятках мистецтва Візантії. |
---|