Еволюція іконографічних типів зображення св. Георгія у мистецтві Візантії
Проаналізовано три основні образи св. Георгія: мученика, патрона, захисника. Обґрунтовано зміну іконографічних типів (мученика, воїна, вершника) під впливом релігійних, політичних та соціальних чинників. Розглянуто смислове навантаження образу св. Георгія на різних етапах еволюції культу....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Колпакова, Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2013
|
Назва видання: | Народознавчі зошити |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95031 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Еволюція іконографічних типів зображення св. Георгія у мистецтві Візантії / Н. Колпакова // Народознавчі зошити. — 2013. — № 6 (114). — С. 1121-1130. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Образ Св. Георгія у мистецтві Візантії
за авторством: Колпакова, Н.
Опубліковано: (2014) -
Церковні дерев’яні вироби з контурною різьбою: специфіка орнаментальних мотивів та іконографічних типів
за авторством: Болюк, О.
Опубліковано: (2014) -
Зображення Сімаргла в древньоруському мистецтві
за авторством: Богусевич, В.А.
Опубліковано: (1961) -
Агіографічний цикл св. Георгія у «Великих Мінеях Четьїх» св. Димитрія Ростовського
за авторством: Мушар, Ф.
Опубліковано: (2020) -
Про ювелірів та їхню спеціалізацію у Візантії IV-IX ст.
за авторством: Сорочан, К.С.
Опубліковано: (2013)