Інституціалізація ділових комунікацій як шлях до підвищення ефективності економічної політики

Досліджено особливості інституційного узгодження інтересів у сучасній ринковій економіці. Зроблено висновок про зростаючу важливість розвитку прозорих ділових комунікацій між суб’єктами господарювання та бізнесом і державою. Доведено, що невід’ємним напрямом економічної стратегії держави в Україні м...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Жаліло, Я.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95385
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інституціалізація ділових комунікацій як шлях до підвищення ефективності економічної політики / Я.А. Жаліло // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2014. — С. 340-352. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Досліджено особливості інституційного узгодження інтересів у сучасній ринковій економіці. Зроблено висновок про зростаючу важливість розвитку прозорих ділових комунікацій між суб’єктами господарювання та бізнесом і державою. Доведено, що невід’ємним напрямом економічної стратегії держави в Україні має стати сприяння розвиткові раціональних, стратегічно орієнтованих приватних економічних суб’єктів, які можуть стати належними реципієнтами сучасних інструментів промислової політики держави, що досягається шляхом інституціалізації їх комунікацій.