2025-02-23T19:14:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95421%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:14:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95421%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:14:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T19:14:17-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи т...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-95421 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-954212016-02-27T03:02:00Z Визначення підходів до ребрендингу промислового міста Ґудзь, П.В. Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів. Is given based on the analysis of the literature author interpretation essentially rebranding and content management as a tool for marketing the city. A study of the practice of rebranding foreign cities, proposed approaches to industrial rebranding of Zaporizhzhya city - based target groups of tourists. 2015 Article Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 332.012 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів. |
format |
Article |
author |
Ґудзь, П.В. |
spellingShingle |
Ґудзь, П.В. Визначення підходів до ребрендингу промислового міста Економічні інновації |
author_facet |
Ґудзь, П.В. |
author_sort |
Ґудзь, П.В. |
title |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
title_short |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
title_full |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
title_fullStr |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
title_full_unstemmed |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
title_sort |
визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2015 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 |
citation_txt |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT gudzʹpv viznačennâpídhodívdorebrendingupromislovogomísta |
first_indexed |
2023-10-18T19:53:11Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:53:11Z |
_version_ |
1796148178730352640 |