Визначення підходів до ребрендингу промислового міста

Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи т...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Ґудзь, П.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-95421
record_format dspace
spelling irk-123456789-954212016-02-27T03:02:00Z Визначення підходів до ребрендингу промислового міста Ґудзь, П.В. Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів. Is given based on the analysis of the literature author interpretation essentially rebranding and content management as a tool for marketing the city. A study of the practice of rebranding foreign cities, proposed approaches to industrial rebranding of Zaporizhzhya city - based target groups of tourists. 2015 Article Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 332.012 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів.
format Article
author Ґудзь, П.В.
spellingShingle Ґудзь, П.В.
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
Економічні інновації
author_facet Ґудзь, П.В.
author_sort Ґудзь, П.В.
title Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
title_short Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
title_full Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
title_fullStr Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
title_full_unstemmed Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
title_sort визначення підходів до ребрендингу промислового міста
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2015
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421
citation_txt Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT gudzʹpv viznačennâpídhodívdorebrendingupromislovogomísta
first_indexed 2023-10-18T19:53:11Z
last_indexed 2023-10-18T19:53:11Z
_version_ 1796148178730352640