Визначення підходів до ребрендингу промислового міста
Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи т...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Ґудзь, П.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Дослідження сучасних підходів до визначення тривалості cтадій життєвого циклу промислового підприємства
за авторством: Гончаренко, Т.П.
Опубліковано: (2013) -
Визначення ролі інноваційної політики у забезпеченні розвитку промислового міста
за авторством: Землянкін, А.І., та інші
Опубліковано: (2015) -
Виробничо-господарський потенціал промислового підприємства: аналіз підходів
за авторством: Кленін, О.В.
Опубліковано: (2009) -
Аналіз підходів до визначення факторів регіональної конкурентоспроможності
за авторством: Безхлібна, А.П.
Опубліковано: (2018) -
Визначення підходів до формування категорії економічний простір
за авторством: Ільченко, С.В.
Опубліковано: (2012)