2025-02-24T02:07:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95684%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T02:07:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95684%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T02:07:17-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T02:07:17-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналіз...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-95684 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-956842016-03-03T03:02:14Z Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності Маштакова, І.О. У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналізу друкованих маркетингових матеріалів на основі контент аналізу. Виділено і обґрунтовано коефіцієнт ступеня ефективності друкованої реклами. In this article the concept ―marketing of educational services‖ was analyzed, the existing methods of analysis of print requests in the educational market. Improved concepts and categories of the essence of the concept of "marketing of higher education institutions" and a new methodological approach to the analysis of printed marketing materials based on content analysis were offered. The indicator "rate the effectiveness of print advertising" was allocated and justified. 2015 Article Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І.О. Маштакова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 293-301. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684 339.138:37 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналізу друкованих маркетингових матеріалів на основі контент аналізу. Виділено і обґрунтовано коефіцієнт ступеня ефективності друкованої реклами. |
format |
Article |
author |
Маштакова, І.О. |
spellingShingle |
Маштакова, І.О. Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності Економічні інновації |
author_facet |
Маштакова, І.О. |
author_sort |
Маштакова, І.О. |
title |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
title_short |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
title_full |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
title_fullStr |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
title_full_unstemmed |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
title_sort |
маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2015 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684 |
citation_txt |
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І.О. Маштакова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 293-301. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT maštakovaío marketingosvítníhposlugsutnístʹtametodiocínkiefektivností |
first_indexed |
2023-10-18T19:53:43Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:53:43Z |
_version_ |
1796148203408588800 |