Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності

У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналіз...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Маштакова, І.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І.О. Маштакова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 293-301. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-95684
record_format dspace
spelling irk-123456789-956842016-03-03T03:02:14Z Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності Маштакова, І.О. У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналізу друкованих маркетингових матеріалів на основі контент аналізу. Виділено і обґрунтовано коефіцієнт ступеня ефективності друкованої реклами. In this article the concept ―marketing of educational services‖ was analyzed, the existing methods of analysis of print requests in the educational market. Improved concepts and categories of the essence of the concept of "marketing of higher education institutions" and a new methodological approach to the analysis of printed marketing materials based on content analysis were offered. The indicator "rate the effectiveness of print advertising" was allocated and justified. 2015 Article Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І.О. Маштакова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 293-301. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684 339.138:37 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналізу друкованих маркетингових матеріалів на основі контент аналізу. Виділено і обґрунтовано коефіцієнт ступеня ефективності друкованої реклами.
format Article
author Маштакова, І.О.
spellingShingle Маштакова, І.О.
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
Економічні інновації
author_facet Маштакова, І.О.
author_sort Маштакова, І.О.
title Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
title_short Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
title_full Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
title_fullStr Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
title_full_unstemmed Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
title_sort маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2015
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684
citation_txt Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І.О. Маштакова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 293-301. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT maštakovaío marketingosvítníhposlugsutnístʹtametodiocínkiefektivností
first_indexed 2023-10-18T19:53:43Z
last_indexed 2023-10-18T19:53:43Z
_version_ 1796148203408588800