2025-02-24T02:16:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95684%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T02:16:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-95684%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T02:16:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T02:16:59-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності
У статті проаналізовано поняття «маркетинг освітніх послуг», існуючі методики аналізу друкованих звернень на ринку освітніх послуг. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат шляхом удосконалення сутності поняття «маркетинг вищих навчальних закладів» та новий методичний підхід до проведення аналіз...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95684 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|