Політичний маркетинг: багатозначність поняття
Трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні, потребують нових методів та інструментів дослідження політичної сфери. Ефективним засобом вивчення особливостей сучасного українського політикуму стає політичний маркетинг. Відтак у статті здійснюється аналіз сучасних концептуальних підходів щодо...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Золотухін, Е. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9692 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Політичний маркетинг: багатозначність поняття / Е. Золотухін // Політичний менеджмент — 2007. — № 5. — С. 13-22. — Бібліогр.: 32 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Глобальний політичний менеджмент: поняття, типологія, методологія
за авторством: Бебик, В.
Опубліковано: (2009) -
Політичний імідж та основні його характеристики
за авторством: Акайомова, А.
Опубліковано: (2009) -
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
за авторством: Шубін, С.
Опубліковано: (2005) -
Політичний аналіз і аналіз політики: загальне й особливе
за авторством: Рубанов, В.
Опубліковано: (2009) -
Політичний стиль як явище світ-естестики і світ-політики
за авторством: Полянська, В.
Опубліковано: (2007)