Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
У статті розкривається вплив маніпулятивних технологій на політичні цінності та їх відповідну реконструкцію та еволюцію. Визначаються необхідні умови для застосування у виборчому процесі „прозорих”, „чистих” виборчих технологій, особливо на місцевому рівні. Розглядається роль виборчих технологій у ж...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Нальотов, А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9697 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість / А. Нальотов // Політичний менеджмент — 2007. — № 5. — С. 126-137. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
за авторством: Дузь, О.
Опубліковано: (2009) -
Методи соціально-психологічного впливу на електорат
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2004) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
за авторством: Шпортько, О.
Опубліковано: (2007) -
Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2005) -
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
за авторством: Терещук, В.
Опубліковано: (2009)