Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу

У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Шпортько, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-9724
record_format dspace
spelling irk-123456789-97242013-02-13T02:24:30Z Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу Шпортько, О. Виборчі технології У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами. 2007 Article Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Виборчі технології
Виборчі технології
spellingShingle Виборчі технології
Виборчі технології
Шпортько, О.
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
description У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами.
format Article
author Шпортько, О.
author_facet Шпортько, О.
author_sort Шпортько, О.
title Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
title_short Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
title_full Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
title_fullStr Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
title_full_unstemmed Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
title_sort особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2007
topic_facet Виборчі технології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724
citation_txt Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT športʹkoo osoblivostípolítičnoíreklamiâkelementakomuníkativnogoprocesu
first_indexed 2023-10-18T16:42:58Z
last_indexed 2023-10-18T16:42:58Z
_version_ 1796139698179014656