Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами.
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-9724 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-97242013-02-13T02:24:30Z Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу Шпортько, О. Виборчі технології У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами. 2007 Article Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Виборчі технології Виборчі технології |
spellingShingle |
Виборчі технології Виборчі технології Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
description |
У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами. |
format |
Article |
author |
Шпортько, О. |
author_facet |
Шпортько, О. |
author_sort |
Шпортько, О. |
title |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
title_short |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
title_full |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
title_fullStr |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
title_full_unstemmed |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
title_sort |
особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу |
publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Виборчі технології |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724 |
citation_txt |
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT športʹkoo osoblivostípolítičnoíreklamiâkelementakomuníkativnogoprocesu |
first_indexed |
2023-10-18T16:42:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:42:58Z |
_version_ |
1796139698179014656 |