Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму

Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Татаринцева, А.С.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-97977
record_format dspace
spelling irk-123456789-979772016-04-06T03:02:39Z Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму Татаринцева, А.С. Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины. Недостатність висвітлення даної теми лягла в основу дослідження, виявлення передумов, принципів розвитку і основних аспектів впровадження маркетингового співробітництва в сфері туризму України. 2007 Article Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Татаринцева, А.С.
Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
Культура народов Причерноморья
description Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины.
format Article
author Татаринцева, А.С.
author_facet Татаринцева, А.С.
author_sort Татаринцева, А.С.
title Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
title_short Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
title_full Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
title_fullStr Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
title_full_unstemmed Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
title_sort сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977
citation_txt Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT tatarincevaas sučasníaspektimarketingovogospívrobítnictvavsferíturizmu
first_indexed 2023-10-18T19:58:47Z
last_indexed 2023-10-18T19:58:47Z
_version_ 1796148428724502528