Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Татаринцева, А.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Підготовка рішень в процесі обгрунтування асортиментної політики у машинобудівній галузі в умовах конкурентного середовища
за авторством: Тарасова, Г.О., та інші
Опубліковано: (2007) -
Людський капітал в контексті переходу до інформаційного суспільства
за авторством: Крюкова, О.М., та інші
Опубліковано: (2007) -
Развитие нового качества управления потребительской кооперации в АР Крым
за авторством: Байрам, М.К.
Опубліковано: (2007) -
Трансформация теоретико-методических подходов к оценке региональной конкурентоспособности
за авторством: Вельгош, Н.З.
Опубліковано: (2007) -
Інститут професії у структурі інтелектуального капіталу організації
за авторством: Іванова, І.В.
Опубліковано: (2007)