Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції

Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическо...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Яхкинд, В.П.
Формат: Стаття
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-97980
record_format dspace
spelling irk-123456789-979802016-04-06T03:02:12Z Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції Яхкинд, В.П. Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическое обобщение, анализ, синтез и графический метод. Метою дослідження у статті є теоретичне обґрунтування та розробка методичних підходів щодо ринкового та економічного обґрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства. У якості спеціальних методів дослідження у роботі використовувалися – загальні методи економіки, теоретичне узагальнення, аналіз, синтез та графічний метод. 2007 Article Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980 Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
topic Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Яхкинд, В.П.
Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
Культура народов Причерноморья
description Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическое обобщение, анализ, синтез и графический метод.
format Article
author Яхкинд, В.П.
author_facet Яхкинд, В.П.
author_sort Яхкинд, В.П.
title Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
title_short Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
title_full Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
title_fullStr Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
title_full_unstemmed Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
title_sort обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980
citation_txt Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT âhkindvp obgruntuvannâmarketingovoístrategíínaríznihetapahžittêvogocikluprodukcíí
first_indexed 2023-10-18T19:58:47Z
last_indexed 2023-10-18T19:58:47Z
_version_ 1796148429042221056