Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства

Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Федорова, Н.Є., Соловйов, І.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-98077
record_format dspace
spelling irk-123456789-980772016-04-09T03:02:00Z Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства Федорова, Н.Є. Соловйов, І.О. Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства. The existing approaches to the interpretation of definition "marketing mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed. 2015 Article Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 339.138 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства.
format Article
author Федорова, Н.Є.
Соловйов, І.О.
spellingShingle Федорова, Н.Є.
Соловйов, І.О.
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
Економічні інновації
author_facet Федорова, Н.Є.
Соловйов, І.О.
author_sort Федорова, Н.Є.
title Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
title_short Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
title_full Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
title_fullStr Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
title_full_unstemmed Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
title_sort сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2015
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077
citation_txt Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT fedorovanê sutnístʹtazmístponâttâkompleksmarketinguâkínstrumentuupravlínnâdíâlʹnístûpídpriêmstva
AT solovjovío sutnístʹtazmístponâttâkompleksmarketinguâkínstrumentuupravlínnâdíâlʹnístûpídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T19:59:02Z
last_indexed 2023-10-18T19:59:02Z
_version_ 1796148438714286080