Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства....
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-98077 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-980772016-04-09T03:02:00Z Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства Федорова, Н.Є. Соловйов, І.О. Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства. The existing approaches to the interpretation of definition "marketing mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed. 2015 Article Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 339.138 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства. |
format |
Article |
author |
Федорова, Н.Є. Соловйов, І.О. |
spellingShingle |
Федорова, Н.Є. Соловйов, І.О. Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства Економічні інновації |
author_facet |
Федорова, Н.Є. Соловйов, І.О. |
author_sort |
Федорова, Н.Є. |
title |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
title_short |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
title_full |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
title_fullStr |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
title_full_unstemmed |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
title_sort |
сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2015 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 |
citation_txt |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT fedorovanê sutnístʹtazmístponâttâkompleksmarketinguâkínstrumentuupravlínnâdíâlʹnístûpídpriêmstva AT solovjovío sutnístʹtazmístponâttâkompleksmarketinguâkínstrumentuupravlínnâdíâlʹnístûpídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T19:59:02Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:59:02Z |
_version_ |
1796148438714286080 |