2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-98077%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-98077%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства....
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|