2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-98077%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-98077%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T03:09:13-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства

Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Федорова, Н.Є., Соловйов, І.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Series:Економічні інновації
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!