Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи

Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Дата:2015
Автор: Чайковська, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси