Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи
Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів....
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Чайковська, М.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інформаційно-аналітична підтримка прийняття управлінських рішень
за авторством: Додонов, О.Г., та інші
Опубліковано: (2005) -
Інформаційно-аналітична підтримка прийняття управлінських рішень у кризових ситуаціях
за авторством: Додонов, О.Г., та інші
Опубліковано: (2006) -
Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку
за авторством: Бондаренко, М.П.
Опубліковано: (2011) -
Інформаційно-аналітична підтримка контролю за виконанням державних управлінських рішень
за авторством: Додонов, О.Г., та інші
Опубліковано: (2015) -
Підтримка прийняття рішень при оцінюванні інвестиійних проектів в умовах невизначеності
за авторством: Гальчинський, Л.Ю., та інші
Опубліковано: (2009)