Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами

The article presents discursive tools of analysis of English advertising. It defines advertising discourse as impelling in accordance with the communicative intention of its global strategy. The paper establishes the main types of the communicative impelling on the basis of advertising discourse...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Мартинюк, А.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2009
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9939
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А.П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 159-167. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-9939
record_format dspace
spelling irk-123456789-99392010-07-15T12:01:25Z Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами Мартинюк, А.П. The article presents discursive tools of analysis of English advertising. It defines advertising discourse as impelling in accordance with the communicative intention of its global strategy. The paper establishes the main types of the communicative impelling on the basis of advertising discourse local strategies – rational and emotional argumentation and suggestion – and introduces lingual-cognitive means of the strategies realization. У статті запропоновано дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами. За комунікативним наміром глобальної стратегії мовленнєвого впливу рекламний дискурс визначено як спонукальний. На ґрунті поняття локальної стратегії встановлено основні різновиди спонукального мовленнєвого впливу в рекламі – раціональну й емоційну аргументацію та сугестію, а також визначено лінгвокогнітивні засоби їх реалізації. В статье предложен дискурсивный инструментарий анализа англоязычной рекламы. В соответствии с коммуникативным намерением глобальной стратеги речевого воздействия рекламный дискурс определен как побудительный. На базе понятия локальной стратегии установлены основные виды побудительного речевого воздействия в рекламе – рациональная и эмоциональная аргументация и суггестия – и выявлены лингвокогнитивные средства их реализации. 2009 Article Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А.П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 159-167. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9939 uk Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description The article presents discursive tools of analysis of English advertising. It defines advertising discourse as impelling in accordance with the communicative intention of its global strategy. The paper establishes the main types of the communicative impelling on the basis of advertising discourse local strategies – rational and emotional argumentation and suggestion – and introduces lingual-cognitive means of the strategies realization.
format Article
author Мартинюк, А.П.
spellingShingle Мартинюк, А.П.
Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
author_facet Мартинюк, А.П.
author_sort Мартинюк, А.П.
title Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
title_short Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
title_full Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
title_fullStr Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
title_full_unstemmed Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
title_sort дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9939
citation_txt Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А.П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 159-167. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT martinûkap diskursivnijínstrumentaríjanalízuanglomovnoíreklami
first_indexed 2023-10-18T16:43:14Z
last_indexed 2023-10-18T16:43:14Z
_version_ 1796139710030020608