Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
The article presents discursive tools of analysis of English advertising. It defines advertising discourse as impelling in accordance with the communicative intention of its global strategy. The paper establishes the main types of the communicative impelling on the basis of advertising discourse...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Мартинюк, А.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2009
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9939 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А.П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 159-167. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
за авторством: Крутько, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
за авторством: Ворначев, А.О.
Опубліковано: (2007) -
Математичний інструментарій для аналізу інтернету речей
за авторством: Мамонова, Г.В., та інші
Опубліковано: (2020) -
Гендерні особливості англомовної Інтернет-комунікації
за авторством: Воротняк, Л.
Опубліковано: (2020) -
Функціональне моделювання як інструментарій аналізу фінансового стану підприємств
за авторством: Латишева, О.В., та інші
Опубліковано: (2019)